vineri, 11 septembrie 2009

veruca plantara - acum,de domeniul trecutului

Vreau sa va spun in doua cuvinte ca s-a incheiat timpul in care medicii dermatologi va secau de bani si va puneau sa va automutilati incercand sa taiati sau sa radeti "veruca plantara".Atat de repede merg cateodata descoperirile in medicina!

Acum exista in farmacii un tratament revolutionar pentru negi si veruci plantare,tratamentul prin inghetarea radacinilor acestora.E putin cam scump (intre 80 si 130 lei),dar contine 12 aplicatii !

Functioneaza perfect,nu simti nimic,distrugi veruca cu o singura aplicatie,citind prospectul si urmand intocmai.

DECI : nici un medic nu va va spune de acest tratament,stiti voi de ce.De fapt,aceasta afectiune trebuie sa le dispara din lista afectiunilor dermatologice cu care faceau o gramada de bani,gata! Si trebuie sa dispara si gelul si plasturii si toate celelalte solutii scumpe din farmacii,ineficiente si acum INUTILE!

Sa mergeti la dermatolog doar pentru diagnosticare,desi eu am descoperit pe internet ce am,foarte usor si sigur.

Sanatate multa,tuturor!

6 comentarii:

Anne spunea...

e bine de stiut, ca ne lovim de multe ori de parerea multor medici care au pareri diferite si care de multe ori, oricum, nu au niciun rezultate in bine.Multumim.
O seara cat mai placuta si o saptamana cat mai usoara!

mihaela spunea...

O saptamana buna si tie!

Anonim spunea...

Ma bucur sa aflu ca este un tratament atat de simplu, dar eu am pe fata si am inteles ca nu este indicat sa folosesc acest produs pe fata.Ce parere aveti?
Multumesc.

mihaela spunea...

In prospect nu scrie,probabil vreun medic vrea sa iti ia banii...altfel,cu laser,probabil.Acest tip de tratament nu lasa nici o urma,laserul,lasa.Cu aplicatiile,nu moare din prima,aplici si a doua oara si tot o distrugi.
Cauta si primul post despre veruca,sa vezi ce inseamna alte tratamente.
Pe scurt,cere in farmacie PROPECTUL,citeste cu maxima atentie,daca te convinge cumpara si actioneaza exact ca acolo si vei fi ca noua.
Eu cred ca ,tocmai ca este vorba de fata,celelalte tratamente sunt chiar contraindicate!
Sa ma tii la curent.

Anonim spunea...

buna! am si eu o veruca la degetul mare de la picior...mi-a aparut de vreo 7 luni(cred k am luat-o de la plaja).acum vreo luna a inceput sa creasca si sa ma doara cand merg...am fost la dermato si mi-a dat niste pastile Isoprinosine si o solutie Duofilm pe care o aplic local seara. am inceput tratamentul de 5 zile si veruca a inceput sa se albeasca si in fiecare seara desprind cate in strat de piele moarta. trebuie sa precizez ca am dat 140 de lei pe pastile si nu cred ca au vreun efect...si sunt cam speriata dupa ce am mai citit articole pe net despre veruci...cum se numeste acea solutie despre care zici k e buna?

mihaela spunea...

Buna,nu am scris cum se numeste pentru ca sunt in piata cateva produse si fiecare se numeste altfel;trebuie sa ceri in farmacie exact asa:tratament pentru inghetarea verucilor-este o cutie mica cu prospect care trebuie citit cu mare atentie.
Sa citesti si postul "veruca plantara",este mai in spate.Te afli in etapa cu solutia aplicata si merge pentru degetele de la picioare,curata pielea dar nu omoara radacinile,in timp scurt se reface.

 




Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Unported License.